Donderdag 28 juli - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Donderdag 28 juli - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Donderdag 28 juli

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

28 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag werden we wakker met de giraffen letterlijk tegen de veranda later in de ochtend kwamen er een aantal apen langs en toen Romy een paar stukjes brood had gegeven was natuurlijk het hek van de dam.
Echt geweldig om de natuur van zo dichtbij te beleven.
Tegen de middag zijn we naar Nyani gereden, dit is een (nagebouwd) Zulu dorpje, waar met dans en muziek de geschiedenis van de Zulu`s werd verteld. (By the way, ik heb vandaag ook een tweede vrouw getrouwd) Daarna kregen we typisch Zulu eten (plakkerige rijst, kip en een soort andijvie) opgediend, dat we met onze handen moesten opeten. (de gebakken wormen hebben we geen van allen geprobeerd).
Vanavond lekker wezen eten (met een goed glas wijn) bij Sleepers in Hoedspruit. Morgen gaan we naar Elephant Whispers, waarvan morgen uiteraard weer een verslag.

• 28 Juli 2016 - 22:23

Pa En Ma:

een 2e vrouw moet kunnen wim, maar doe verder rustig aan he. haha

• 29 Juli 2016 - 12:19

Marcel:

Wat een mega mooie vakantie!!!!
    Pas maar op Wim straks zien ze jou als nieuwe stamhoofd hahahaha