Woensdag 27 juli - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Woensdag 27 juli - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Woensdag 27 juli

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

27 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

We begonnen de dag met een giraf in de achtertuin, super om dat mee te maken. Vanmiddag zijn we naar Moholoholo Ya Mati geweest om te lunchen in de theetuin (zie foto), schitterend uitzicht. Daarna doorgereden naar een motor en automuseum van een particulier met daarbij wat lokale winkeltjes. Dan weer verder naar Moholoholo rehabilitation centre waar gewonde dieren worden opgevangen om te herstellen om daarna, indien mogelijk, weer te worden uitgezet in het wild. Dit zijn dieren zoals arenden, leeuwen, hyena's en wilde honden. Erg leuk om hier een rondleiding te krijgen en een cheetah te aaien.

• 27 Juli 2016 - 20:11

Rianne:

Pracht foto's. De giraf in de 'tuin' zal heel bijzonder geweest zijn zeg. Gaaf!
    Wij waren vandaag in chaam. Skelteren door het bos. Geen wild beest gezien ;)

Mooi overigens, zo'n centre! Klinkt weer als een bijzondere ervaring. Super!
    X

• 28 Juli 2016 - 00:07

Pa En Ma:

Gelukkig hebben ze ook frites zag ik wel, haha en ik geloof dat het zeker een belevenis is om zo dichtbij al die dieren te komen.

• 28 Juli 2016 - 00:08

Moira:

Super gaaf!! Nu al een topvakantie!
    Wij kijken alweer uit naar het volgende verhaal!

Xxx