Baobab en Jessica the Hippo - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Baobab en Jessica the Hippo - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Baobab en Jessica the Hippo

Door: Wianroju

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

26 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanmiddag naar Jessica the Hippo geweest. Op de heenweg eerst gegeten bij Baobab. De weg naar Jessica toe was heftig, er was niet echt sprake van een weg (waarom hebben we geen jeep gehuurd?!?). Eenmaal bij Jessica aangekomen bleek het dubbel en dwars de moeite waard, Staande vanaf een vlonder (ja er zwemmen hier ook krokodillen, nee je hoeft niet bang te zijn, Jessica pakt ze wel als ze te dicht in de buurt komen....) hebben we Jessica zoete aardappel en rooibosthee gegeven. Aan het eind mochten we Jessica nog een kus geven en dat hebben we natuurlijk gedaan want hoe vaak in je leven krijg je de kans een nijlpaard te zoenen :)
Romy heeft ook nog geknuffeld met de pitbull die bij het huis hoorde en die inmiddels al 13 cobra's heeft doodgebeten en opgegeten (ja die kruipen hier gewoon in en rond het huis zei de eigenaar doodleuk).

• 26 Juli 2016 - 18:12

Rianne:

Leuk, Cobra's :)

Ik verwacht natuurlijk wel foto's van al dat gezoen.
    Klinkt iig als een heerlijke dag. Op naar het volgende verslag!

Veel plezier x

• 26 Juli 2016 - 20:30

Pa En Ma:

ben wel heel benieuwd naar de foto van romy met die pittbull, die gekke meid, moet er niet aan denken. Maar ziet er allemaal mooi uit. Gauw verder genieten.