Woensdag 10 augustus 2016. - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Woensdag 10 augustus 2016. - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Woensdag 10 augustus 2016.

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

10 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Knysna

Vanmorgen wakker geworden in een ijskoud huisje en eerst maar eens even de gordijnen open gedaan om vervolgens vanuit ons bed van de golven te genieten.
Na allemaal een korte douche (erg groot zijn de boilers hier niet), lekker warm aangekleed en op weg gegaan naar Knysna. na een uurtje konden de jassen, vesten en truien weer uit en hebben we onderweg buiten zitten ontbijten en na nog een half uurtje moest de airco al weer aan om het behaaglijk te houden. Wederom een mooie route langs en door Plettenbergbaai en aangekomen in Knysna hebben wee eerst ingecheckt voor onze overnachting bij een B&B van een Nederlands echtpaar. Vandaag niet al te veel gedaan en alleen maar even rondgekeken in Knysna, wat overigens wel prachtige plaats is met schitterende huizen langs en om de baai.
Vanavond een restaurant besproken met een haal- en brengservice, dus kan Wim vanavond ook een keer los gaan.
Voor morgenochtend hebben we een boottocht gereserveerd en gaan we hopelijk een walvis van dichtbij bekijken.
Wordt vervolgd.

• 10 Augustus 2016 - 19:49

Mama Muijs:

Fijn om zo met jullie mee tekunnen genieten . Heb oma ook voor gelezen. Wat een prachtige fotos . Liefs Mama en Oma.

• 10 Augustus 2016 - 22:09

Pa En Ma:

wat een prachtige natuurfoto;s. Heb trouwens nog even teruggekeken,want ik zocht de gewonnen safarijurk van romy. Paste mooi in het plaatje en stond je goed.