Zaterdag 30 juli 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Zaterdag 30 juli 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Zaterdag 30 juli 2016

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

30 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag wederom op pad geweest, dit keer voor een boottocht op de Blijde Rivier. De tocht ging door 1 van de 9 canyons die er op de wereld zijn. Op de weg er naar toe hebben we ons wederom afgevraagd waarom we geen grote Fourwheeldrive hebben gehuurd, arme Nissan Almera. Eenmaal aangekomen hadden we meteen een geweldig uitzicht over de rivier. Eenmaal aan boord hebben we anderhalf uur door de Canyon gevaren en diverse dieren gespot, meest indrukwekkend waren toch wel de nijlpaarden en de krokodillen. ook de waterval was de moeite waard. Gelunched bij Wimpy's. De rest van de dag lekker relaxen. Vanavond vroeg naar bed en morgen een dag naar het Kruger Park. Wij vinden het super leuk om jullie reacties te lezen dus blijf vooral reageren!!

• 30 Juli 2016 - 21:47

Corina :

Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. Helemaal geweldig!!
    Geniet ervan!!

• 31 Juli 2016 - 00:56

Pa En Ma:

jullie zien en doen zoveel, dat je eenmaal thuis nog dagen nodig hebt om uit te rusten en indrukken te verwerken. De dieren komen wel heel dichtbij, zijn goed te zien. Mooie foto's.