Zondag 14 augustus 2016 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Zondag 14 augustus 2016 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Zondag 14 augustus 2016

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

14 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Gisteren gezellig ontbeten met Jacqueline, Catherine en Bianca.
Daarna op advies van Jacqueline naar Cape Point gegaan.
Alweer een prachtige route langs en door Kaapstad.
Aangekomen op Cape Point zijn we eerst naar de vuurtoren gelopen en vervolgens naar het uiterste puntje van de Kaap, waar beide oceanen in elkaar overgaan. We hadden geluk met het weer, het was zonnig en de bewolking in de verte zorgde voor prachtige foto's. echt een schitterende plek.
Aan het einde van de middag nog bij tante Bep langs geweest. die was afgelopen weken erg ziek geweest. Gisteren was de eerste dag dat het weer iets beter met haar ging. Ze vond het ontzettend fijn dat we bij haar langs kwamen. Afscheid nemen was wel erg moeilijk, wetende dat je haar waarschijnlijk nooit meer zal zien.
Gisterenavond hebben we Jacqueline, Catherine en Bianca mee uit eten genomen in een gezellig restaurant dat Jacqueline had uitgekozen.
Al met al weer een geweldige dag.
Vandaag doen we het rustig aan. We hebben lekker uitgeslapen en Jacqueline is een brunch aan het voorbereiden. vanmiddag verhuizen we naar Rob en Louise.

• 14 Augustus 2016 - 11:28

Mama Muijs:

Lieve allemaal. Be dankt voor de foto met jullie en Tante Beb. Geniet van de laatste dagen met elkaar in Z A .Liefs Mama.

• 15 Augustus 2016 - 09:18

Pa En Ma:

wat mooi is het daar en ook wel hoog hoor op dat smalle pad, zou er bibberbenen van krijgen.
    Leuk dat jullie ook bij jullie tante bep geweest zijn.

• 15 Augustus 2016 - 21:07

Rianne:

wat beleven jullie toch veel mooie dingen. Zo bijzonder om er via deze weg deel van uit te maken. Kan mij voorstellen dat het afscheid bij tante Bep moeilijk was. Wel fijn om haar nog te mogen zien!
    Bijzonder hè, om zo met familie in contact te zijn. Zo te zien was het heel gezellig bij Jacqueline, Catherine en Bianca. Doe de warme groeten aan Louise, Rob en Braddyn.
    Nog heel even genieten en dan mogen we vast thuis nog doorgenieten van al jullie verhalen. Geniet!
    xxx