Vrijdag 12-8-2016 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Vrijdag 12-8-2016 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Vrijdag 12-8-2016

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

13 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag richting Kaapstad. Eerst contact gehad met Jacqueline, die tot 18:00 uur moest werken. Dus hebben we besloten om het rustig aan te doen en naar Hermanus te gaan om daar een dagje rond te kijken. In Hermanus draait echt alles om de walvissen, als je geluk hebt kun je ze zelfs in de baai zien zwemmen. Het stadje bestaat voornamelijk uit vakantiewoningen, bed and breakfast en winkeltjes.
Gezellig om hier een middagje rond te lopen.
Aan het eind van de dag zijn we naar Durbanville (West-Kaapstad) gereden en zijn we gastvrij ontvangen door Jacqueline, Catherine en Bianca. Helaas is Ton de komende weken niet thuis, dus zullen we die niet ontmoeten.

• 13 Augustus 2016 - 09:31

Rianne:

Leuke foto van de familie. Jammer dat Ton er niet is. Veel plezier daar :)