Zondag 7 augustus 2016 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Zondag 7 augustus 2016 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Zondag 7 augustus 2016

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

07 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hallo allemaal, vandaag vroeg weggereden uit Hoedspruit (met pijn in ons hart). De afgelopen weken zijn geweldig geweest en we zijn er met zijn allen van overtuigd dat als het aan ons ligt, het niet onze laatste keer in Hoedspruit is geweest. Desalniettemin hebben we uiteraard ook heel veel zin in de komende 2 weken. we zijn om ca. 17:15 uur geland in Port Elizabeth en zijn sinds een uurtje op onze eerste overnachting aangekomen. Morgenochtend vertrekken we op tijd naar Addo Elephants Park, waar we de volgende overnachting zullen hebben.
Hopelijk vinden we morgenavond wat tijd om verslag te doen.
Groetjes van ons allemaal.

• 07 Augustus 2016 - 23:53

Mama Muijs:

Lieve alle4.ook een park waar wij geweest zijn,geweldig mooi. Filter vervangen, vissen maken het goed.Liefs Mama.