Donderdag 4 augustus 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Donderdag 4 augustus 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Donderdag 4 augustus 2016

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

04 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanochtend samen met Buschi (de interieurverzorgster) gezellig ontbeten. Daarna de spullen gepakt en rond 9 uur vertrokken richting Tzaneen om de Canopy Tour te gaan doen in de Magoebaskloof. Dit is een route door de wildernis op grote hoogte, je gaat aan een kabel van platform naar platform. De platforms liggen gemiddeld op 30 a 40 meter hoogte. De afstanden tussen de platforms verschillen in lengte van circa 30 meter tot ongeveer 150 meter. Het was super leuk om te doen!! De gidsen waren twee enorm enthousiaste mannen en we hadden een gezellige groep. We hopen dat jullie weer genieten van de foto's.

• 04 Augustus 2016 - 21:07

Rianne:

Fantastisch!!!! Stiekem jaloers hoor. Wat onwijs gaaf! Zo leuk hoe jullie genieten :)
    Wij gaan nog even een paar dagen in Drenthe genieten. Eens kijken wat voor een wilde beesten wij daar tegenkomen :p

Veel plezier hoor. Op naar het volgende verslag. Ontzettend leuk om zo mee te mogen leven met jullie.

X

• 04 Augustus 2016 - 21:15

Moira:

Jeetje wat onwijs super stoer!!! Wat een beleving!
    Wij genieten nog steeds van de foto's :)

Heel veel plezier!
    Xxx

• 04 Augustus 2016 - 23:51

Mama Muijs:

Zal wel mooi zijn , maar iets minder gevaarlijk mag ook wel . Liefs Mama.