Maandag 1 augustus 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Maandag 1 augustus 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Maandag 1 augustus 2016

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

01 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag lekker uitgeslapen en na een uitgebreid ontbijt naar Hoedspruit gegaan om te winkelen (lees winkeltjes bekijken). Vanmiddag pas wat later op pad naar "Kapama Private Game Reserve", om half vier werden we verwacht en hadden daar eerst een High-Tea. Vervolgens op een open jeep een Game Drive (safari) gedaan, voor ca. 3,5 uur.
Dit was echt een geweldige belevenis. Bij zonsondergang hebben we wat gedronken en wat Afrikaanse snacks (o.a. biltong, wat Jurrian wel heel erg lekker vond) gegeten. Na zonsondergang weer op de wagen en na 200 meter kwamen we al een hyena tegen in de zoeklichten, best een raar idee als je nog maar net op de wagen zit. Daarna verder in het donker met alleen maar een spoor van licht van de schijnwerpers, echt helemaal geweldig om mee te maken. Aan het eind van de (veel te korte) rit ook nog een stel leeuwen gespot, die zich te goed deden aan een buffel. Als afsluiting een uitstekend diner met het Franse stel (spraken geen woord engels) dat bij ons in de auto zat en de chauffeuse Nanneth, waarmee we wel heel gezellig hebben zitten kletsen.
Volgens ons allemaal, tot nu toe de meest bijzondere belevenis van deze vakantie.

• 02 Augustus 2016 - 08:57

Rianne:

Ha avonturiers,

Wat ziet het er allemaal spectaculair uit en wat genieten jullie met volle teugen. Hartstikke mooie foto's komen er voorbij met alleen maar stralende gezichten en soms creepy beestjes. (ik ben nog steeds niet dol op de hyena ;) )

Benieuwd hoe jullie trip gisteren is verlopen en hoe de feestdag vandaag gaat.

Veel plezier hoor :)
    xxx