Zondag 31 juli 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu Zondag 31 juli 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

Zondag 31 juli 2016

Door: Wianroju

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

31 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanochtend om half vijf opgestaan om lekker op tijd in het Kruger Park te zijn. Om half acht reden we het Kruger Park binnen via de Orpen Gate en vanmiddag zijn we er bij de Phalaborwa Gate weer uitgereden. We hebben heel veel dieren gezien zoals: Afrikaanse olifant, wildebeest, buffels, bobbejaanaap, eekhoorn, impala, kameelperd (oftewel giraf), koedoe, krokodil, zebra, seekoei (nijlpaard), steenbok, vlakvark, waterbok, struisvogel, schildpad en nog heel veel verschillende vogels zoals langkuifarend. We hadden een boek van het Kruger Park met daarin zo ongeveer alle dieren die er voor komen dus we konden meteen opzoeken wat we zagen als we het niet zelf wisten. We hebben totaal zo'n 170 kilometer afgelegd in het Kruger Park. In totaal hebben we drie kampen met geweldige uitzichtposten aan gedaan. We hebben nog niet alle dieren van de big five gezien maar hopen dat uiteindelijk wel te doen. Super leuke (en vermoeiende :) ) dag geweest.

• 31 Juli 2016 - 20:47

Pa En Ma:

nu maar vroeg naar bed dan na zo;n lange dag. De komende dagen spaar ik de mailtjes op en dus heb ik volgende week heel veel te lezen en te bekijken. Wij gaan iets andere dieren bekijken op de veluwe.
    Geniet van de komende week. xxxx voor ieder 1.