29 juli 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu 29 juli 2016 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van WiAnRoJu Muijs - WaarBenJij.nu

29 juli 2016

Door: WiAnRoJu

Blijf op de hoogte en volg WiAnRoJu

29 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag een eind gereden naar Elephant Whispers in Hazyview. Onderweg was het echt genieten van het Zuid-Afrikaanse landschap met alle dorpen die we zijn gepasseerd.
Aangekomen bij Elephant Whispers hebben we alles te horen gekregen over de Afrikaanse olifant. In totaal waren er zes olifanten waarvan een 32 jarige de oudste was en ook deze reus was nog steeds in de groei. Ze groeien tot ongeveer hun 45e jaar. Ze eten 500 kilo voedsel per dag. En daar zijn ze 20 uur per dag mee bezig. Uiteraard hebben we ook nog een ritje gemaakt op een olifant en wel op de grootste: Timbo, we konden hier allevier tegelijk op met "chauffeur". Daarna zijn we doorgereden en hebben we alvast een stukje van de Panorama route gedaan. We zijn gestopt bij Gods Window en hebben hier een paar schitterende foto's genomen. Het uitzicht is daar echt adembenemend. Tot slot nog even door de rain forrest gelopen met het verstand op nul (wat zal hier allemaal kruipen?!), ook hier vandaan weer schitterend uitzicht op de omgeving. Vanavond nog even op verzoek van Jurrian gegeten bij KFC. Al met al weer een topdag!

• 29 Juli 2016 - 20:23

Moira:

Wat super gaaf allemaal!!! En wat zijn die beesten enorm he!
    Geniet van al dat moois, de foto's zeggen genoeg!

Groetjes Moira